U svijetu badmintona svi značajniji Savezi su u posljednjih par godina napravili rebranding. Budući da badminton kao sport te time i njegova krovna organizacija u Hrvatskoj treba ići u korak sa svjetskim trendovima, našim rebrandingom smo postigli zadane ciljeve a to su prvenstveno bili povećana vidljivost, prepoznatljivost, jednostavnost te inovativnost u designu.
Grafički design novog vizualnog identiteta je dizajnirao dipl. grafičar Mislav Zlatar. Mislav je mladi talentirani grafičar te naravno i sam igrač i zaljubljenik u badminton;
"Za mene je osobno stvaranje novog loga i identiteta za Hrvatski badmintonski savez bio jedan lijep i izazovan zadatak koji mi je donio zadovoljstvo da kroz svoje vještine mogu pripomoći nacionalnom savezu u sportu koji igram i volim. Teren, mreža, loptice, igra i druženje ... sve je to badminton a za mene i posebna emocija koja mi je dala inspiraciju za kreiranje novog loga. Želio bih naglasiti da su mi odgovorni u Savezu dali veliku podršku te je zato moj posao bio jednostavniji. Jako mi je drago da će hrvatske igračice i igrači uz novi savezni logo lijepo i ponosno predstavljati hrvatski badminton u Hrvatskoj te svijetu", rekao je Mislav.
Novom sazivu UO jedan je od primarnih ciljeva bilo povećanje vidljivosti Hrvatskog badmintonskog saveza što se i komuniciralo svim članovima na sjednicama skupštine. Članovi UO koji se bave marketingom u Savezu su Marina Dijaković, Aleksandar Đurković te Robert Vindiš.
Marina Dijaković je sa svojim mini timom krenula u akciju te nam je rekla: "Ideja nam je bila da se već na prvu poveže sport badminton te najprepoznatljivije obilježje našeg nacionalnog identiteta. Jedan od "zaštitnih" znakova našeg sporta je badminton loptica a nacionalnog identiteta je toliko nam draga – kockica. Pretakanje nacionalne emocije u čisti i moderni design rezultiralo je novim logom koji ima iznimno široke mogućnosti aplikativnosti pogotovo u današnjem digitalnom okruženju.
"Ovim novim pristupom sada znamo da smo s novim logom popratili svjetske trendove te da je stilizacija "naše badmintonske loptice" prepoznata kao svježe i moderno rješenje. Naravno, iza svakog kreativnog posla i loga krije se puno posla da se ideja pretvori u finalnu verziju. I za kraj, kao kod svega šta radite u životu, ukoliko uspijete unijeti pozitivnu emociju i entuzijazam, onda je to pun pogodak. Našem designeru Mislavu Zlataru i našem HBS timu je to pošlo za rukom."
Ratko Galjer, predsjednik HBS-a se nadovezao: "Zadovoljan sam što smo promijenili vizualni identitet Saveza i što ga se može vidjeti na našim natjecanjima… od roll-upova, društvenih mreža, svih komunikacijskih kanala Saveza. Na temelju reakcija vidimo da je novi logo uspješan te se nadamo da ćemo kroz marketinške aktivnosti Saveza i kroz proaktvinost naših članova, badmintonskih klubova, povećati popularnost i zainteresiranost javnosti za naš sport."
U privitku Brand handbooku, koji prilažemo, može se vidjeti kako se grafičkom razradom došlo do loga te osnovne aplikacije loga.
Pretplatom na novosti ostajete informirani o svim vijestima.
Trg Krešimira Ćosića 11, 10000 Zagreb
crobad@cba.hr
Predsjednik Saveza - Ratko Galjer
Glavni tajnik Saveza - Maja Capuder
Telefon: +385 1 3091 610
Mobitel: +385 91 5210 334
2023 © Sva prava zadržana.
HRVATSKI BADMINTONSKI SAVEZ
Politika privatnosti | Uvjeti korištenja | Politika kolačića